נתניהו בליטא: "נצח ישראל לא ישקר"

איתי גדסי No Comments on נתניהו בליטא: "נצח ישראל לא ישקר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בליטא ואמר: "על אף כל הידידות הזאת וכל התמיכה הזאת, כשאני ניצב כאן היום בבית הכנסת הכוראלי בווילנה ואחרי הביקור הקשה ביום שישי בבורות המוות בפונאר אני יודע שישנם לקחים מן השואה שלעולם לא נשכח"

נתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למותו של הסנאטור ג'ון מקיין באירוע עם הקהילה היהודית בית הכנסת הכוראלי בווילנה: "יש לנו ידידים רבים בעולם היום, יותר משאנשים מבינים, כולל בעולם הערבי, אבל אין לנו ידידה גדולה יותר מאשר ארה"ב של אמריקה. ובמעמד זה, אני מבקש לשלוח את תנחומיי למשפחתו של הסנאטור ג'ון מקיין, פטריוט אמריקני גדול וידיד גדול של ישראל. אני מכיר את ג'ון מקיין שנים רבות מאוד. ביקרתי אותו בקונגרס האמריקני פעמים רבות והוא ביקר אצלי בירושלים פעמים רבות מאוד, כולל בשנים האחרונות. לישראל מעולם לא היה מגן גדול יותר. מדינת ישראל מצדיעה לסנאטור ג'ון מקיין".

"יחד עם זאת", אמר נתניהו, "על אף כל הידידות הזאת וכל התמיכה הזאת, כשאני ניצב כאן היום בבית הכנסת הכוראלי בווילנה ואחרי הביקור הקשה ביום שישי בבורות המוות בפונאר, אני יודע שישנם שני לקחים מן השואה שלעולם לא נשכח".

"הראשון הוא שחובה לגדוע את הרשע באיבו, לעצור דברים רעים כשהם קטנים, להילחם בברבריות, בטרור וברדיקליות כשהם קטנים ולא לאפשר להם לגדול. השני הוא שליהודים תהיה היכולת להגן על עצמם בכוחות עצמם. זוהי המשמעות של המדינה היהודית. זה מה שעשינו וזה מה שתמיד נעשה. נצח ישראל לא ישקר", אמר נתניהו.



0 תגובות